Jumaat, 19 Oktober 2007

selamat...

hmm aku masih takde idea nak tulis apa. aku tak berjalan raya, tak jumpa sedara mara, paling habis bersosial pun aku pegi rumah joes dan pi coffeenet. lepas tuh balik rumah sambung tengok siri tv. bohsan jugak sebenarnya tapi siri tv yg aku muat turun berjaya jugak la penuhkan hari aku.

walaupun aku baru lagi ada blog site.. (penulis blog.. is it blogger or blogist? ke pemblog?) tapi sejak dua menjak nih memang aku rajin meredah blog org... ade yang blog personal, ada yg pandai memaksimakan penggunaan blog dengan menjadikan tempat karya 'kreatif', ada yang buat bisnes dengan blog... memang dalam kemajuan teknologi nih, widget haprak pun boleh berpotensi jadi macam macam. tak banyak blog yang boleh tangkap perhatian aku. aku suka ditawan secara first impression.. tapi malangnya lagi banyak aku browse. makin berkurang anticipation aku nak redah blog² nih... jadi macam mana nak tangani masalah camni? untuk masa terdekat ni, senang je... aku limitkan browsing ke favorite site je. no more new uncharted territories.. at least for now. to keep my interest in prime mood, limiting my time on the net seems to be the best way..

shoot~, aku kena gradually remove perangai malas aku.. november nih dah start keje... sishh


rajin pojan rajin,
rajinlah menulis,
bila kerje nanti,
takde la tulisan cam cakar ayam sampai ayam pun marah pasal guna nama kaum dia diassociate dgn tulisan tangan aku... huhu

0 ngomel: