Jumaat, 5 Oktober 2007

aku yang tetiba teringin...


... ini bukan shima punya teringin... tapi aku tetiba ada satu keinginan untuk.. untuk.. untuk menyanyi.... HAHAHAHAHAH-HAH!~ well skali skala urge tuh datang, dan bila urges tuh collide dgn motivasi dan faktor simulasi.. mula la aku jadi macam nih.. meroyan tak tentu pasai.. ish.. tapi dalam meroyan tuh dtg jugak la demand dia.. klu boleh nak jam live.. dgn alvin ke, otam ke.. (kalau aku kenal faviq atau baik dgn najwa.. mau diorang masuk dalam list collabo aku) taknak nyanyi cover.. unless ade sesape yg good with instrument bleh buat rendition beberapa lagu r&b 90's dalam bentuk akustik gitar ke, piano ke.. ok la.. aku downgrade skit demand aku. ade sesape dalam 3-4 orang yg nak jamming askepal bodo kat tasik shah alam petang nih? klu ade msg aku.. dapat selagu pun jadi.. aman dah napsu aku, bleh bawak bekal utk ketenangan jiwa selama 2-3bulan lagi... hahahaha

nih semua gara gara Bibus... aku dah cakap aku tak suka! tapi bibus bukan kenal aku pun.. takkan nak marah dia plak... hahaha.. kepada mereka yg suka musik r&b, indo, glenn fredly, marcell, tompi .. check this guy out... his name is Bibus.. and his album is good for ur ballad ears.



owh by the way marc nelson (ex Az Yet, current member The Blays) juga sudah release album baru... juga layan.. yang peliknya arituh bukan main lagi dicanangkan supergroup The Blays nak release album. alih² marc nelson nih kluarkan album dulu. test market apa? tapi layan la. album baru Jagged Edge juga layan.. tapi dengan pantasnya aku lebih tergoda dengan marc nelson.. err lagu lagunya i mean...

dan saya masih tak boleh remove pengaruh album Ari FUNK ME!... funk me bebeh~

0 ngomel: