Jumaat, 27 Julai 2007

Slamat Bertunang Dan Jadi Pengantin..

sesungguhnya post nih agak lambat tapi aku teruskan jugak. dah alang² teringat baik aku go on je.. aku nak wish slamat bertunang kat dua manusia yg sedar tak sedar rupanya dah lama jadi kawan aku. and they grow to be my best buddy ever.. sorang aku kenal dari umo aku 10tahun, sorang dari umo aku 15tahun. Slamat jadi tunangan org kepada Effizal Ibrahim dan his lady (the longest relationship that i cud have remember) Cikgu "Alien" (sumpah sampai skang aku tak reti nak eja/sebut nama awek.. oops! tunang dia).. congratulation for finally bridging the relationship closer.. a high school romance that finally took off to another level.. i was not able to witness the day, but i'll try to make the wedding date.. insyallah. juga ucapan slamat ku panjangkan kepada kawan baik dari zaman skolah menengah, Joesrizal Dato' Mansor yg telah berjaya bertunang dgn gadis pilihan hati dari zaman uitm nya.. Cik Siti, u got urself a good bargain... hahaha!

satu je aku mintak, jangan korang bedua pilih tarikh bertembung utk wedding sudah.. 365 (tak masuk tahun lompat).. jgn memandai nak pilih tarikh yg sama..

tahun nih jugak secara drastiknya aku dpt byk undangan kawin dari kengkawan skolah/kolej. utk setgh tahun pertama nih je aku dpt tiga. itu yg aku tau, yg aku tak tau ntah brape gamaknyer. salah seorg kawan baik aku zaman skolah jugak, Mohd Nizam Kassim.. waktu skolah baik dgn aku, tapi lepas skolah lost contact jap.. awal tahun nih dpt sms yg dia jemput dtg umah... modern kan? tak main la kad kawin... kalo sedara mara mau terasa dah tuh tapi pasal aku paham perangai "janji ada" si nizam nih. aku rasa tuh dah habis traditional dah method tuh... dari tak jemput langsung... hahaha... . bebaru nih jugak terserempak junior kolej aku si napisah yg pegi interview keje sehari lepas bersanding.. klu tak terserempak haram tak tau dia dah kawin.. hehehe. sorang lagi kawan sekolej merangkap junior aku, Hisham @ Isam yg dah kawin jugak. dgr citer sekampung gak bini dia. tahniah! ahlil famili layar tanchap di bangsar juga sudah sampai seru. tahniah enche' Osh... lepas nih kita tunggu enche' Mali pulak.. heheh

eh ramai la plak bila pikir² yg nak/dah kawin tahun nih.. yg coming soon je yg aku kenal ade dua tiga org lagi.. pehh.. murah rezki diorang hendaknya..

p/s: slamat menjadi raja sehari kepada en munir. insyallah ade kesempatan sy cuba dtg ke ulu bendul bulan depan. slamat menjadi bapa mithali kepada saudara poyeng dan ibu ranggi kepada laili.. bila la aku nak terserempak ko tgh dukung anakmu itu... lali aku dah jumpa dah anak dia...

2 ngomel:

Ana Shirin berkata...

so, fauzan... memandangkan rakan2 udah sampai seru, bile lagi loe mau nikah?? hehehe

nerdfreak berkata...

good q.. but unfortunately i have yet got the answer.. but hopefully not terribly too far away.. or worst.. too late... ;)