Khamis, 17 Januari 2008

aku hampir terlupa

oh yeah, buat beberapa ketika aku hampir terlupa yang aku ada blog. aku ada niat nak bertulis tettapi slalu aku terarahkan niat nak menulis ke blog lagi satu ni. dedikasi la kot.. konon. dan kesibukkan untuk org yang baru bekerja macam aku nih mungkin menjadi penyumbang sebab utama kenapa aku kurang masa nak berblog.

.............


..dah hilang balik point aku nak bertulis. kekadang benci gak bila mood tak datang skali dgn idea. anyway.. meh recap balik apa yg dah jadi kat aku since raya haji...

tahun baru.. takde apa yang terjadi. kekonon nak kluar, alih² terlena waktu tunggu reply sms.. haha

layar tanchap januari.. owh, antara yang terbest pernah terjadi... tahun baru nih lain macam mood dia, capacity crowd bebeh!! insyallah, inilah yang membangkitkan semangat untuk bagi yang terbaik akan datang.. insyallah bulan mac nih.. ;)

(aku sebenarnya nak buat laporan event kat blog layar tanchap, tapi pasal masih kekurangan sumber mcm video yg dah diupload dan gambar, aku delay kan dulu.. tak sedap plak buat laporan tak bergambar nih)

owh.. aku ada cd-to-get wishlist baru... aku nak cari&beli Double Take's, Mia Palencia's, Reza Salleh's, Altimet's.. in this order.. since altimet's first among equals cuma akan kluar bulan depan.. jadi aku letak priority paling belakang.. tapi tu la... sapa tau mana nak carik album double take & mia palencia nih? dulu aku pernah la jumpa link utk beli album double take tapi aku dah tak ingat mana pegi link tu.. google asik jumpa benda lain je. mia palencia mungkin boleh di direct order dari website dia.. kot.. (statement di perenggan atas ni sebenarnya adalah dari aku yg malas nak google around. klu ada org nak 'suap'kan info mmg aku hargai.. huhu)


oo dan terima kasih kepada encik alvin kerna mengenalkan aku dgn gabe bondoc... tapi yg tak terima kasihnya kenapa ko promote kat aku arits yg EPnya susah nak carik. adehh~

0 ngomel: