Sabtu, 15 September 2007

Selamat Beramal Di Bulan Ramadhan..

Ramadhan dah masuk hari ketiga.. akhirnya efek perut sakit mula kick in dengan agak tegas.. inilah padahnya time bulan sebelum sebelumnya asik makan ikut napsu.. bila dah kena tahan skit, mula la perut mengeluarkan amaran dalam bentuk asid.. "kami mahu digest!!" begitulah bunyi mogokkan mengikut tapsiran akal aku yg kebetulan mengalami sedikit tekanan tambahan dari luar perut...

aku dah dapat tiga tape video layar tanchap tempohari. byk bende yg aku amik iktibar dari kejadian video record tuh.. hmm , rasanya tak boleh pakai lagi la position cam tuh... klu nak jauh boleh tapi kena ade something yg boleh elevate atau jadi platform utk tinggikan view camera. tapi tak boleh tinggi sangat nnt org ingat cameraman & organiser nak skodeng collar baju plak... hahaha. ataupun lepas nih mmg vcam balik ke position asal yakni di tengah depan. lighting kena confirm before 8pm, klu tak kesian si eidil terpaksa buat kerja dgn mentaliti 'make-do'. serius beb, dah dua kali eidil buat video utk tanchap, and he did a marvelous job in those 'make do' situation..

*AAAAAA* tetiba rasa dejavu... mcm aku penah buat dan taip bende yg sama sebelum ni... time yg sama, tempat obviously sama.. pehhh...

...anyway, malam nih aku nak cuba habiskan jugak sekurang kurangnya tiga video... then upload kat youtube.. dah tiga hari nih sanggup tak bukak banyak application termasuk YM semata nak jimat system resource utk buat video conversion... (bukan taknak bukak YM, tapi macam pelik gak, YM aku akan kerap dc sambil aku buat keje video convert nih...) insyallah by lewat tengah malam ni aku akan upload video performer layar tanchap merdeka... hmmm nak upload kat youtube ke atau kat blog? tak test lagi feature video blog kat blogger nih... hehehe

0 ngomel: