Sabtu, 16 Ogos 2008

bosan... tahap combo deluxe

hari ini aku semangat bangun pagi. (sebenarnya bukan semangat sangat, tapi terjaga walaupun cuma tido 4 jam) . walaupun baru pukul 8 pagi, tapi aku rasa macam tak sabar nak mulakan perjalanan ke kenduri kendara. i've been looking forward to these wedding pasalnya.. memang aku tau minggu nih dipenuhi agenda wedding.

9am... dah siap, tgk tv.. tgk siri tv yg dah siap download

11am.. dah mula nak bergerak, carik wallet, carik kunci.. carik kad jemputan. tetiba terniat nak selak kad walaupun dah tau rumah pengantin kat mana.

first card... wedding on 17th august. cis, ini yg utk esok.. mana kad utk hari ni... lalalalala~

2nd card... 17hb jugak??? eh, hari nih takde wedding ke? alaaaaa... habis aku besiap ni utk apa? salah kad kot...

by noon aku dah berasap, baru realise memang dua kad nih je yg ada pun. ampeh....

1pm++.... tukar baju santai, aku tido balik

3pm++ dah terjaga, ada buat plan adhoc, tapi tak jadi jugak.

5pm++ bosan tunggu reply, aku pi minum kat kedai blakang umah. ingatkan nak tgk final badminton. salah date lagi. ampeh~

7pm++ masih di rumah, layan few others siri tv, altho ada two dvd full of movies yg belum aku tgk, tapi aku takde hati nak tgk movie. nak ajak member lepak, semua tgh takde dalam radius terdekat. abudeng~

11pm++ sila rujuk ayat diatas.

produktif syie hari aku...