Isnin, 10 Disember 2007

tangan aku mcm gatal.. apa maksudnya?

semalam aku baru dapat confirmation yg sorang lagi group member HoM dah selamat menyertai sebuah group baru. Alhamdulillah.. tak aku sangka dalam diam, dalam ramai² ex group member aku, dia ni pun masih ada passion nak menyanyi. prasaan bangga dan klaka tetiba bercampur campur bila dengar cerita nih. anyway.. he has all my support. rasanya konsep group baru dia nih agak fresh kat malaysia tapi tak mustahil boleh diminati pasal konsep dan genre dia adalah muzik "akan datang" malaysia.. cuma perlu sedikit time planning. anyway aku tak dengar lagi lagu dia, cuma gambaran dari beberapa kawan yg dah dengar sample lagu dia.

aku masih lagi nak dengar cerita update dari lagi satu group. harap²nya makin maju berkembang jugak. oh yea, aku juga bangga dengan mereka walaupun kekadang terpacul jugak perkataan "errr..." dari aku. ;) takpe, janji boleh kayuh.. kayuh je...


huhu.. dan tangan aku rasa cam gatal je nak padam myspace Hearts of Men. patutkah?

0 ngomel: