Sabtu, 17 November 2007

apa tajuk aku kali ni?

hari ni aku bangun agak lambat. walaupun asalnya aku dah cukup tidur sehari sebelum tu. mungkin pasal aku tidur lambat malam tadi. tapi tak kisah la. hari nih hari sabtu. bukan ada plan pun. plan malam tadi pun tak terjadi atas sebab yang mungkin joes je tau.. hahaha.. kesian. anyway....


.. aku dah lama tak blog, pasal apa ek? takda benda yang boleh diblogkan pun. hidup aku berlangsung dengan kadar normal. cuma satu je benda yang best berlaku. aku dah mula bekerja 1 november 2007. jadi konon²nya aku mengfokuskan tumpuan aku kepada tempat kerja baru, persekitaran baru, tatakerja baru, kerja baru. tak dinafikan last aku kerja ofis, walau sama macam mana pun kerja tu, persekitaran dan orang²nya memainkan peranan yang penting untuk menjamin nilai dan prestasi kerja. dan aku sungguh bersyukur aku dapat kerja yang akhirnya dikelilingi manusia² yang best. satu bangunan tu macam famili. kekadang tu rasa macam zaman sekolah, bila kita jadi student transfer baru. satu sekolah akan carik untuk berkenalan. dari classmate, budak² kelas sebelah, pengawas², cikgu², makcik dan pakcik kantin, tukang kebun sekolah semua tau yang kita ni budak baru. semua tak lokek senyum, dan semua ada je teori yang nak diketengahkan. nampaknya memang betul la apa yang orang selalu cakap.. kalau tak ibu, sekurang²nya ayah.. they know what's best for you

aku sungguh lapar ketika aku mengadap pc dikala ini. mana la agaknya janji yang nak keluar makan malam tadi tu? aku dah bawak lapar sampai ke petang sabtu ni ha....huhuhu

0 ngomel: