Ahad, 1 Februari 2009

terkenang, episod 1

malam tadi, selepas aku reply tag sou. aku tetiba teringat satu benda lama yg aku dah tak dengar. aku geledah hard disk pc aku dan akhirnya aku terjumpa fail yg dicari. sebuah mp3 kiriman seseorang rakan forum di souldelite. fail tuh format mp3. sebuah lagu yg menggunakan rhyme yg aku karang secara bertali arus pada 3-4tahun lepas dalam forum. macam kelakar dengar rhyme tuh jadi lagu. ingat lagi first time aku dpt mp3 tuh aku jadi numb. dlm hati ckp " rajin betul budak nih.." tak sangka permission yg dia mintak tuh memang sungguh nak dikotakan. dan secara tak langsung aku pun try keep track dgn cerita semasa hamba allah nih. tgk gaya mcm dah slow skit. tapi nampak macam dia tak berhenti mencuba. ok la kot. janji dia bahagia

btw, klu ada sesapa yg rasa nak dengar. bleh try dengar kat sini : http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=437367&content=music

dan lirik nih cuma 75% saya punya, pasal the last 25% dia comeup sendiri kot. tak sama dgn apa yg saya tulis

0 ngomel: