Jumaat, 19 Disember 2008

curse mode is ON!

pernah tak jadi kat korang, korang tak boleh recall satu benda pun yg terjadi sepanjang seminggu dua lepas bilamasa pada saat terkini, korang amat memerlukan memori tersebut? rasa macam nak carik je any emergency button yg boleh remove memory blockage nih so u can remember the tiniest detail of what were you doing specifically at 1.15:45pm last two thursday. ok forget about the tiniest detail part, cukup la cuba untuk ingat kat mana korang letak sesuatu benda yg penting pada hari khamis tersebut? kalau korang boleh ingat? i suggest korang cherish moment tuh and safe keep or atleast revisit that thing so in the future, bila korang terkena memory blockage mcm aku kena nih, atleast ur subconcious will play it part in trying to visualise the imagery of that memory...


ic aku ilang dan aku tak ingat bila kali terakhir aku aku guna... uwaaaaaa~

0 ngomel: