Jumaat, 28 November 2008

tag, ape nih?

PEMOHONAN UNTUK MENGAMBAR DAN MENERANGKAN RUPA TEMPAT KERJA ENCIK FAUZAN
-------------------------------------------------------------------------------------------
Dengan segala hormatnya, saya diarah merujuk kepada perkara tersebut di atas.
2. berikut merupakan senarai barangan yang ada diatas dan bawah meja saya :
  • fail-fail
  • sampul pelbagai saiz
  • komputer & speaker
  • telefon
  • log/rekod pergerakan fail
  • peralatan menulis
  • kertas² nota kecil
  • laci kecil,
  • fail² hard cover.
  • kalendar
  • botol air
  • mesin kira mini
3. sukacita saya lampirkan gambar bagi menunjukkan suasana tempat kerja (workstation) saya.
Sekian, terima kasih. “BERKHIDMAT UNTUK NEGARA” Saya yang menurut perintah, (Ahmad Fauzan Bin Masri) Pembantu Tadbir No. Telefon: 016-62***75 (Ahmad Fauzan)
------------------------
LAMPIRAN

1 ngomel:

w.a.w.a berkata...

huk aloh! banyaknye kertas.. awk rupenye penyumbang kemusnahan alam sekitar.. huhuhu