Jumaat, 14 Mac 2008

Sunburst. Here I Come..

selepas 'tumpang happy' dgn kegembiraan kengkawan yg telah berseronok di Java Jazz.. kini giliran aku plak bergembira di mont kiara sabtu nih.. sebenarnya, aku tak rasa bergembira adalah ayat yg tepat. lebih kepada berpenat-gembira di sana. walaupun semakin dekat dengan hari kejadian, makin ramai plak yg tak jadi memunculkan diri. nih semua dugaan nih. kenapa la lepas aku beli tiket sebulan yg lepas mcm nih dugaan yg sampai. sabo je la aku. tapi takpe. demi duit yg sudah dilaburkan, aku pegi juga esok nih. yg penting aku beli tiket time harga tgh murah. and aku agak tak paham macam mana boleh muncul citer tiket sudah habis dijual. bukankah untuk satu festival music yg grand, sepatutnya ada stok tiket simpanan incase ada kes tak cukup order? lagipun tempat tuh open, bukannya dalam dewan. nih mesti kes ada quota tapak kaki yg dibenarkan pijak kat padang nih, takut padang rosak, kesian kuda tak bleh main polo.. errr betul ke buat kat padang?

anyway, tadi aku semak jadual show. utk kesekian kalinya, berubah lagi jadual. aku dah set elok elok dah flow program aku nak buat stage hopping, dah kena reprogram balik. nasib baik tergerak hati aku nak semak. klu tak sure aku akan jadi extra hostile kat tempat yg mungkin ramai orang. dah la aku mmg senang rimas klu org ramai nih. aku rasa malam nih aku akan study habis² website sunburst utk tahu selok belok yg sepatutnya mcm stage layout & activity places, so aku bleh time semua movement aku esok. dan elakkan berada dari berada ditempat yg salah. cuma tuh la.. jangan la berubah lagi isi website sunburst nih. harus jugak aku balik pineapple kat organizer esok.. ingat, esok aku extra garang.. jgn ingat aku tak mampu buat, sesilap aku pun tak percaya aku bleh buat. so how?




  • biru : 'flow' utama.
  • hijau : 'detour' yg mungkin diambil sekiranya berlaku perkara perkara yg tidak diingini.
  • sungguh byk konflik kan?

2 ngomel:

w.a.w.a berkata...

pegi sunburst.. tak bgtau pun.. :(

nerdfreak berkata...

ish, ape plak sy tak bagitau.. waktu sy pi beli tiket kan sy bagitau..